Wednesday, August 18, 2010

Sedikit tentang. . . . .

Puasa hari ini.
Oh ya, dimulakan dengan hari ini, syif kerja ku 7am till 7pm.
Tetapi, agak bagus sedikit.
Hari ini aku tak rasa seperti sampah seperti 2 3 hari sebelum ni.
Tensen, serabut takda kes, bosan walau ada benda untuk dibuat.
Kenapa kah?

Aku pun tak pasti.
Rutin yang sama, tiada kerja, tiada tetamu.
Duduk saja. Mengadap delly sayang. Alang-alang dah bawak.

Dan, dah dua tiga hari jugak.
Ngidam nasik ganja.
Atau dengan nama lain.
Nasik ganja cik linda.
SEbelah umah tok aku saja~hahahha.
Makan sejak dari kecik lagi~
Rasa tak lari-lari..

Tekad tak makan nasik akhirnya lebur jugak harini.
hahaha.
oke lah, sekali sekala.
;)
Baek dari si gemuk tu.
HAhahahaha.
Gi bazar, sebok suruh orang beli itu ini~nak bagi ku gemok.
hahahahhaha.
U gemok sorang sudah!.
grrrr.

Mode:Tenang sedikit, Alhamdulillah.

Cerita tentang semalam, bonda ayahanda tersentak lagi dengan ku.
LAgi dan lagi.
Ya Allah, kalau aku jauh dari mereka itu lebih baik bagiku, jauhkan lah aku sementara waktu.
Jika termaktub olehmu aku harus berada di samping mereka, bukakanlah jalanMu utkku Ya Allah.
Aku dah..kehabisan..idea..
Semuanya..tak..kena..dimata..mereka..
PEnat sudah..
harap maklum..

1 comment:

hondata-san said...

when u grow up..someday ur will become juz like mum n dad..running away from them xkan bawa any meaning..coz someday ur will become as them...:)