Wednesday, January 20, 2010

Selamat berhibur rakan-rakan

Salam kalian.
Dengar khabarnya bakal keluar dan bersukaria di shah alam.
Maaf, tak mengikot kalian.
Sesuatu kurang betul sekarang ini.
Buat pengetahuan kalian, maaflah, tak dapat berhibur bersama.
Bukan tak suka, tetapi.
Entahlah.
Mungkin kalian akan rasa saatnya kalian mahu bersendiri sahaja walau pada dasarnya kalian sangat memerlukan rakan-rakan disekeliling untuk berhibur.
Sedih mengenang nasib diri.
Dengan sikap yang semakin pelik.
Dan mungkin tidak disenangi.
Maaf kalian.
Saya tak bermaksud sedemikian.
Harap hubungan tak berhenti termaktub di uitm sahaja.
Sama-sama lah mengenang detik detik bahagia kita bersama walau mungkin pada dasarnya banyak yang tak bahagia bersama saya?
Maaf.
Saya cuba menjadi orang yang lebih berguna.
Membahagiakan. dan bukan beban.
kalian, hati semakin kusut.
Apa masalahnya pun tak dapat dikenalpasti.
Mungkin akibat lama tidak sujud.

Jadi, maaf lah kalian.
Maaf jika kehadiran tak disenangi.

6 comments:

Durratul said...

heh apa duk merepek nie???mn ada bebankan sp2 pun..kwn bkn mbebankan tp tuk meringankan beban..jgn pk bkn2 k..tp org fhm mmg ada ms kita nak bersendiri..tp btol la nmpk gak yg kamu ni smkin kusut dan x terurus..why?

astrinee said...

ui ui cik adibah kamal baharin..
piap!! merepek sgt kamu ini..
haish..

Adibah kamal baharin said...

ast~boohoo..
tah la.
hahaha
sory2 marah lak die.

kakdura~hahahha tah..
jiwa kacau kot..

astrinee said...

heh..mmg pelik ini anak..
hehehehe
aku nak jadik budak baik dah ni..
caye x??
hahahaha

Adibah kamal baharin said...

ast~haha aku pon bakal.
Tapi ati aku tak senang skit skang ni.
aku pon tatau nape.
ni pon da kul 2.15, tadapat tido.

Durratul said...

pikir apa dib???share with me?xnak xpa tp jgn pk bukan2 da la nnt makan diri..positive!positive! hehehe last sem ngan kamu nie yang...sedih tau x tgk kamu xhepi mcm biasa...penampor nak???hahaha :p