Thursday, September 24, 2009

Kebosanan dan kesakitan jiwa melanda

Cuti bakal tiba ke penghujungnya.
Setiap yang bermula pasti akan berakhir.
Haeh, i dun loike when holiday is over.
Why?
U shud ask urself b4 askin me dat.
hahahaha

sebenarnya
aku malu nak berkongsi cita nih
haha aku tak suka bila cuti berakhir
kembali ke mood belajar dan kelaas
oh ketatnya otak nak represh balek utk gain ilmu
haeh

Ilmu penting. Memang.
tapi bila timba banyak sangat ilmu dan tak tercurah2, haha
parah jugak jadiknya

Jadi, tolong ye.
bila ada ilmu, kongsi.
Jangan simpan sndiri.
tak bekembang ilmu tu nanti
bila kita mengajar orang, melekat ilmu tu kat kita sampai mati.

ahaha
harini sbenarnya aku tiada motif untuk menulis.
aku cuma kebosanan dan tensen
kerana cuti bakal tamat.

aku nak buat satu persamaan.

Cuti tamat = Assignment + Due date + Lecturer mengamok + result kuiz n test cam aram

Jadi kawan2, mari sama2 kita menempuhi minggu selepas raya ini dengan lazat nya
hahhaha

No comments: