Saturday, August 8, 2009

X~meal!

kekenyangan adalah satu nikmat anugerahNya.
Indah sangat.
Tak terkata kenikmatan ituh.
Bila kenyang, ucaplah Alhamdulillah~
Not just burrrpppp~
Tak senonoh namanya tu.
TApi kalau aku yang burrp tu di maapkan lah.
Kerana kuantiti angin dalam badan ku sangat banyak.
GAstrik mungkin.
Hurm.
Sedih.
Aku tak suka penyakit.
Doktor menasihatkan aku supaya kurangkan makan pedas.
Oh hidup sunyi sepi tanpa sambal belacan.
Aku terpaksa menguatkan nafsu makan ku.
Agar perut ku dapat bertahan lebih lama lagi.
Harini setelah seharian keletihan, menunggu bus yang dikatakan muncul pukul 1130, tapi at last menumpang bus orang yang nak p camp, itu pon setelah berjaya melengkapkan masa menunggu selama hampir 1jam setengah, apabila bus itu tiba jam 1 ptg.
Hatiku agak geram.
Mau je gerak dgn keta asanya.
Tapi pikirkan teammate lain, tak sedap plak.
Kalau aku naik innova ke unser ke ford ranger ke takpe gak.
Haeh terpaksa la jugak ku gagahkan diri menunggu bus itu!!!!
Perjalan yang ditempuh menyeksakan.
Berdiri di tengah2 between seat.
Sedih lagi.
Apala nasib arini.

Jadi apabila selesai match ptg tadi, laju2 aku ajak kawan ku dengan menaiki motonya menuju ke kfc!!!
Dengan muka penuh geram dan nafsu makan membuak2 aku mengorder
X-MEAL PLUS MILO!!!
Setelah selesai melantak, kenyang tahap gaban aku.
Lalu aku mengucapkan Alhamdulillah.

Tiba2 aku teringat lagu raihan masa aku muda2 baby dulu
begini liriknya
"dimulakan dengan BISMILLAH,
disudahi dengan ALHAMDULILLAH,
begitulah sehari dalam hidup kita,
mudah mudahan dirahmati ALLAH"

No comments: