Monday, August 3, 2009

megi sebungkus

Harini penat.
Aku tido lewat malam, bangun awal pagi.
Buatpe?
Becinta.
Bangun awal kenapa?
Kelas stat 8.30 pagi.
Motif ke kelas?
Mengisi kehadiran agar penuh.
Nanti tak bole amek final kalo tak penuh.
Balik kelas, lemah tak bemaya.
Kenapa?
Kelas stret dari 8.30 till 5 pm.
Hari isnin hari yang panjang.
Amat panjang.
Petang tadi da balik kelas, aku telelap juga seketika.
Aku ni payah nak tido petang unless sgt2 letih.
Dan ternyata aku memang letih arini.
Bangun terkejut rumet ku kejutkan.
Ba tak g volebal ke?
AKu pon bingkas bangun.
Humph. Dengan mamai2 aku membilas diriku di shower.
LAju2 menyarung track and shirt, plus sport shoes.
Lalu bejalan2 anak ke court .
Watpa?
Belatih utk saf. Konon Hebat.
Sebenarnya motif join team tu, hanya utk hilangkan bosan n kuarkan peluh.
At least aku bersukan . Even seketika.
Lalu balik aku rendam baju. Tak peluh sangat.main ala kadar.
Hurm. Mandi lalu makan megi sebungkus.
AKu makin sakit agaknya.
MAkin menjadi2 angin ku.
humph.
end of today

No comments: