Sunday, June 28, 2009

Selamat petang kalian!

Hari ini aku terasa ingin menulis lagi,tapi tentang apa ya?
Erm, hari ini aku bangun agak awal untuk mengejutkan seorang budak itu, tapi setelah dia bangun dia hilang.
hahahaha
Tapi tak mengapalah, sudah terbiasa mungkin.
Makin hari aku da kebal. Hihi..
Alah bisa tegal biasa.
Tengahari tadi aku ke kedai spare part kereta dengan abah dan adik kecikku itu.
Abahku mencari injector untuk citroen evasion.
Hurm, agak best tempat spare part keta tuh, bemacam2 part kereta dapatku lihat, haha di samping adik kecikku itu mengexplain sesetengah parts kereta yang aku tak tau.
Maklumlah, belajar baru peringkat tadika lagi pasal2 kereta nih.
But it was fun, haha wish that i could be a mechanic gurl.Sounds cool ait.
Haha.
Buat kalian, agak best sebenarnya merepair kereta nih, keranan kepuasan yang kita dapat, dan ilmu yang kita dalami.


No comments: