Saturday, June 27, 2009

27th june 2009 2315hrs

haha..
ku baru pulang dari rumah setelah menghabiskan sepetang hingga malam dirumah ibu angkat ku itu..
terasa bosan sangat hari2 yang kulalui akhir2 ini..
aku tak tau bagaimana harus ku mengisi masa ku ini.
adakah patot aku keluar 24 jam sehari?
oh tidak..tak mungkin berlaku..
setelah ku merenung televisyen hampir separuh hari hari ini, aku pun mengambil keputusan bertemu dengan ibu angkatku yang dah lama ku tak jumpa semenjak aku kuar ke "outstation" the past two weekends.
haha outstation lah konon.
hurm.
aku tatau nak keluar dengan siapa, buang masa ku dengan siapa, haha kerna ku sudah lama tidak berjumpa dengan sahabat2 sekolah, tuisyen, kampong, sudah lama tak bejumpa..
since abeh skola dulu da lama tak bejumpa kawan2 ku itu.
Dan ku tak tau bagaimana agaknya keadaan mereka semuanya.
Ada yang dah berkahwin, ada yang dah bertunang mungkin, semua nya aku tidak tahu khabar mereka.
Aku bukannya tak mahu melepak dengan mereka2 tu..tapi..since abeh skola, masing2 bawak haluan sendiri..
Buat masa sekarang ni, hidupku banyak dihabiskan dengan family ku, kengkawan universiti n matrix ku, telefon ku..
Dear all friends, i wish that we could have the time that we had spent together..
Wish all the best moment could be repeat over and over again..
Wish that happiness would never end..


No comments: