Wednesday, November 12, 2008

Nihon-go no Shikei!!!

ehem2, harini asa macam besh sket ah,
bijak mengatur perancangan dalam menghentam jawapan2 yang dikehendaki yang mana value2 soalan-soalan itu agak tinggi.

Macam biasa, di luar jangkauan ku jugak soalannya..
haesh ,but at least better than all 3 papers before this..

Setelah ku merangka semua jawapan2 yang entah betul entah tidak aku pon tatau, lalu aku melakar jawapan2 ku di ketas soalan dengan yakin dan tenangya padahal kat dalam tak payah xcakap ar beb..

agagagga..
dah ah paper dua jam jek, tak sampai dua jam aku da say bye2 to all my friends..
hahahha, semua orang dah macam cacing kepanasan setelah melihat seorang, dua tiga orang, empat lima orang dan ramai lagi orang2 yang keluar dari dewan Raja Muda *tah apa kenama nya dewan tuh..

menjadi saksi kepada paper jepon yang aku jawab tadi heh.


Hiragana: ku cuba menulis mu, tapi malangnya nasib tidak menyebelahi aku, hanya 2 per 10 je yang aku yakin.
Isi particle yang betul: ku cuba isi dan isi, tapi nasib jugak tak menyebelahi aku, heh, bape per 12 tah.
Greetings: Wau!!!!! part favourite aku, ngegehehe.. cuba teka pa yang belaku?
hehe musti ah 14 per 14 whoa...
pehtu dah tak ingat...ada dialog la, menda lah... hahah dengan hasil usaha aku yang tak meniruk macam ada la orang2 tuh, akhirnya ketas ku penuh jawapan..
hahahhaha



ps: bak kata mak aku, jawab suda, hahahahahhahha bole xbole belakang kira..
no blank in the exam paper!!!!!!

No comments: