Monday, October 25, 2010

Makan. yang tak berbaloi.

Hah, cerita hari ini.
setelah sekian lama tidak merayau2 melepak2 dan memakan2.
Semalam telah berjaya mengeluarkan diri, menghilangkan bosan sejenak.
haaaaaa.

Teringat cerita di ofis.
salah seorang officer menceritakan bagaimana makanan beracun tapi berjaya melepasi sekatan malaysia sedangkan di negara laen, mmg di banned.
Aku bertanya kenapa malaysia?

Hemmm. dia kata aku patot masok persatuan pengguna.

Ha, harini berjaya sedikit menjadi pengguna berhemah.
Makanlah disatu restoran ni.
Order sup campor ye.
Harap maklum sup campur.
Yang sampai sup sayur ye.
Yang ade ayam dua tiga ketul.

MEmangggg panas la kan.
haha.
Pegi bayar, adek aku cakap sup campur.
tak pulak lima henggettttt harga dia kan?

hahaha mmg TAKKKKKKKKK la kan aku nak bayar lima ringgit.

pegi kaunter, cakap, pakcik, saya order sup campur. tapi caj lima ringgit.
So?

Dia refund balek dua rengget.
Bukan berkira, tapi nak mengajar.
Tak berbaloi.
dahla tak sedap.

Melayu oh melayu.
Duduk tenganga je kat kaunter tu.
Cakap layan tak layan
Oh melayu.
SApa nak tolong melayu mcm ni?

Memang TAK la kannn aku nak gi makan situ lagi. tq.

1 comment:

Cik Fia said...

jangan pegi situ dah.. byk ag kedai lain